Saturday, October 10, 2009





Lady Gaga-njuorkezja e
pazakont e cila ka magjepsur botën

sesacioni amerikan i muzikes 23 vjeqarja Lady Gaga me muaj te tere nuk zbret nga majat e toplistave boterore, fale hiteve infektuese "POKER FACE" dhe"LOVE GAME" perveqkesaj kengetarja e qmndur terheq vemendjen kudo qe paraqitet me stilin e saj te pazakonte te modes deklaaratat e konteverse dhe me kemgulje thot se ka lindur qe te behet yll
Njihuni me lady Gaga pa mar parasysh me pelqen muzika e saj apo karakcionet e qmendura me te cilat ka magjepsur po edhe ka shtangur.Lady Gaga nuk mund ta injurojme sepse reth saj nuk ndalen se interesuari ne tere botën.Dashuria e dyte e saj eshte moda Perveq muzikes dashuria e saj e dyte eshte moda kur e kompozoj nje kenge ne koke edhe menjher kam edhe kostumin e pershtatqem me te cilin kendoj.Kjo per mua eshte e pashmangshme.Un jam Lady Gaga 24 or ne dit dhe gjithmone dukem keshtu.kjo jam une nuk aktroj jam ndryshe. etera ka te beje me qendrimin tuaj nese mendon se jeni nje face ateher edhe je jashton ajo.eshte veshtire nese Lady gaga eshte eshte ikona e re e modes apo e ke tepruar paksa stilin e saj eshte e pamundur te kopjohet ndersa kombinimet e saj ne menyre absulte eshte veshtire te vishenmirepo pershkak se eshte me ndryshe se te tjerat dhe vesg gjerat per te cilat te tjeret as qe do te kujtoheshin, LADY GAGA krijon diqka te re. Punoi EDLIRA DOCI

No comments:

Post a Comment